.: زندگی نامه سایمون رایلی شخصیت محبوبmw2 :.
صفحه اصلي انجمن سايت ثبت نام تماس با ما نقشه سايت وبــلاگـی نویــــن و پــرمحتــوا
تبليغات
http://ali99.loxblog.com/page/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA/%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA
عضويت سريع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آمار سايت
نام کاربری
رمز عبور

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 313
کل نظرات : 109
اعضاي سايت : 21

آمار بازديد
بازديد امروز : 29 نفر
بارديد ديروز : 44 نفر
بازديد هفته : 248 نفر
بازديد ماه : 235 نفر
بازديد سال : 7340 نفر
بازديد کلي : 134193 نفر

وضيعت آنلاين
افراد آنلاين : 1 نفر
مطالب پربازديد
ترول طنز بازديد : 2476
خوش آمدید! بازديد : 2442
!!! بازديد : 2215
لیوکینگ! بازديد : 2068
جک های خفن 93 بازديد : 2000
ترول طنز بازديد : 1973
عید نوروز بازديد : 1924
چاه بازديد : 1729
عشق مد! بازديد : 1649
خرافاتهای جالب بازديد : 1639
ژرفتر بیاندیشیم بازديد : 1620
خبرنامه
براي اطلاع از آپدیت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 248
بازدید ماه : 235
بازدید کل : 134193
تعداد مطالب : 313
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری


نظرات ()

قصد دارم بیوگرافی کامل شخصیت محبوب GHOST یکی از پر طرفدار ترین شخصیت های سری modern warfare را برای شما توضیح دهم.

 

این شخصیت که ممکنه تا به الان کسی وی را نشناسد دارای اسم و نشان نیز میباشد و  مخفی کردن صورتش در زیر نقاب نیز دلیل به خصوصی دارد که توضیح خواهم داد.

 

   

 

 

نام کامل - سایمون رایلی با پسوند روح (Simon Ghost Riley)

 

لقب- روح ghost

 

بخش های عملیتی- عملیات شاه ماهی(operation kingfish) برای دستگیری ماکاروف- سری دوم جنگ مدرن mw2- و بخشی از خاطرات سوپ مک تاویش در نسخه HE MW3

 

سلسله مراتب درجه فرماندهی- ستوان lieutenant

 

وضعیت - کشته شده است- K.I.A

 

زمان مرگ- 15 آگوست 2016 میلادی- AUGUST 15TH 2016

 

 

 

اسلحه های مورد علاقه وی- ACR-AT4-BROWSING HI POWER-G18-KNIFE-M4A1 CARBINE- MK46-MP5K

 

صداپیشه وی- کریگ فیربراس- CRAIG FAIRBRASS

 

بازیگر- کیگن ویلسون. در بخش تریلر عملیت شاه ماهی

 

 

 

 

 

 

 

 

LIUTENANT SIMON GHOST RILEY نام کامل وی است و جزو کادر اصلی نیروی ویژه عملیاتی بریتانیایی در خاک انگلیس بوده و همراه با سایر هم تیمی های زبده اش برای دستگیری ولادمیر مکراف عملیاتی را تحت عنوان عملیات شاه ماهی انجام دادند. سایمون رایلی پس از مک تاویش دومین فرمانده گروهک TASK FORCE 141 تا قبل از ورود پرایس به این جوخه عملیاتی بود. وی را با ماسکی با طرح جمجمه ای ترسناک و با عینک آفتابی قرمز تیره و یک هدفون بالکاوا بزرگ بر روی گوشش میشناسیم.

 

خلاصه ای از دوران کودکی و خانوادگی وی

 


سایمون در زمان کودکی زندگی بسیار سخت اما خاطره انگیزی را در شهر منچستر انگلستان و در کنار پدر بی عاطفه اش گذراند. در یکی از روزها پدرش برای تقویت قدرتش برای آینده ای نظامی تعدادی حیوان را به سمت وی سوق داد. اما پدرش در حین درگیری با مار سمی توسط آن کشته شد. همان مار باعث شد صورت سایمون زخمی شدید بردارد. اما او زنده ماند. پس از مدتی که او و برادر کوچکش تامی بزرگ تر شدند شب ها تامی با زدن ماسکی جمجمه گونه سایمون را میترساند. و دلیل اصلی سایمون پس از مرگ پدر و برادرش برای زدن ماسک همین بود.

 

   

 

 

دوران ملحق شدن به ارتش

 


واشنگتن: ( کلمات در این قسمت از ترجمه دارای شعونات نبوده) چه چیزی تو را تبدیل به کسی کرده که میخواهد هر روز بلند شده و در نظام صف جمع ارتش یکی از برترین ها شود؟

 

سایمون: ملکه( منظور ملکه بریتانیا است) و کشورم.

 

پس از مدتی که سایمون به ارتش آمد لقب او را قصاب نامیده بودند.

 

مدتی بعد از آن به علت فعالیت های سختش و همینطور شایستگی فراوانش او از ارتش به سرویس بزرگ عملیاتی انگلستان یعنی S.A.S ملحق شد.

 

 

 

دوران بازگشت از ارتش

 


سایمون در روز 14 ژانویه 2003 به خانه بازگشت و به خانواده از هم پاشیده اش ملحق شد. مادرش که مدتی بود به پدر وی خیانت کرده بود بازگشت و برادرش هم اوضاع خوبی نداشت و به علت مصرف زیاد مواد مخدر حالت مرگ را سپری میکرد. سایمون روحیه بازگشت به ارتش را با این وجود نداشت. برادرش در همان سال به علت مصرف مواد خودکشی کرد و مادرش نیز به علت وضعیت نا به سامان همین سرنوشت دچارش شد.

 

 

 

رفتن برای مانویل رابا

 


سایمون پس از موفقیت در عملیاتی سخت و نفس گیر در ایران خود را برای عملیاتی دیگر آماده کرد. او برای متوقف کردن مانول رابا سردسته باند عرضه مواد مخدر( ماده ای که برادرش را معتاد کرد) به زاراگوزا اسپانیا رفت. اما افسر فرماندهی تیمی که وی همراه آن ها رفته بود به آن ها خیانت کرد و همه آن ها توسط رابا به آزمایشگاهی عجیب فرستاده شدند. این آزمایشگاه با شستشوی مغزی آن ها و کشتن برخی از آن ها این ریسک را میپذیرفتند تا به ترکیبی از یک ماده مخدر مغزی دست یابند. سایمون نیز جزو این دسته بود و تا مدتی آثار شدید مغزی ای را در سلولش میدید. هنگامی که پلیس اسپانیا به آن کارخانه حمله کرد سایمون از این موقعیت استفاده کرد و از اسپانیا به صورت قاچاقی فرار کرد و به خانه بازگشت. در حالی که تمامی افرادش را از دست داد.

 

این واقعه 4 ماه ذهن او را دیوانه و خانه نشین کرد. او اصلا تمایلی به بازگشت خودش به ارتش نداشت. او نمیتوانست بلایی را که رابا بر سر برادر و هم گروهانش در آورده بود فراموش کند. بنابراین با زدن رد وی او را در السالوادور یافت و طی حمله ای مسلحانه او را به ضرب گلوله بست و از آنجا به صورت مخفیانه فرار کرد.

 

پس از مدتی فعالیت ها و سختی هایش توجه ژنرال شپرد را به خود جلب کرد. او رسما به جوخه TASK FORCE 141 پیوست و لقب او توسط ژنرال شپرد روح یا GHOST نام گرفت.

 

   

 

 

عملیات شاه ماهی

 


او همراه با هم تیمی های خود در TASK FORECE 141 طی عملیاتی برای خنثی سازی رهبر گروهک کمونیستی تروریستی اوکراینی یعنی ولادمیر ماکاروف به نام OPS KINGFISH پیش رفتند. نام اعضای این عملیات JOHN PRICE-JOHN SOAP MCTAVISH- SANDMAN-GARY ROACH SANDERSON-DEREK FROST WESTBROOK بودند. در طی این عملیات نفسگیر نه تنها عملیات شکست خورد بلکه پرایس توسط ارتش روسیه دستگیر شده و به زندان گولاگ که یک دژ جهنمی بود تبعید شد.

 

 

   

   

 

 

ریو د ژانیرو

 


GHOST: قربان روخاس دقیقا در تیر دست من قرار داره. میتونیم با یک گلوله تمومش کنیم.

 

SOAP: جواب منفیه. ریسکش رو نمیتونیم بپذیریم. شلیک نکنید.

 

سوپ و سایمون گوست رایلی در تعقیب روخاس بودند.

 

اولین باری که سایمون در عملیات TAKEDOWN دیده شد زمانی بود که در حال مکالمه رادیویی با جان مک تاویش بود. آن ها در حال تعقیب مشاور روخاس بودند و توسط گلوله ای به پای وی توانستند اطلاعاتی از خود روخاس را بدست آورند. گری روچ سندرسون هنگامی که در تعقیب روخاس بود در میان شهرک معروف فاولا واقع در ریو د ژانیرو گم شد و در میان گلوله باران افراد روخاس و خلافکاران فاولا قرار گرفت اما توانست با شجاعت و جسارت بالا از آن جا فرار کنند. در این میان سایمون و مک تاویش در حال تعقیب روخاس بودند و بالاخره در ساختمانی توانستند روخاس را دستگیر کرده و اطلاعاتی را در مورد گلوله هایی که مکراف در قتل عام فرودگاه زوریخ استفاده کرده بود به دست آورند و این اطلاعات ردی را از زندان گولاگ فاش کرد. پس از پایان دستگیری اطلاعات سایمون و روچ و مک تاویش توانستند در مرحله HORNETS NEST از فاولا توسط هلیکوپتر نیکولای فرار کنند.

 

 

زندانی 627

 

پس از بدست آوردن اطلاعات از گولاگ و چگونگی ساخته شدن این عظیمت گاه بزرگ سایمون و مک تاویش و روچ طی یک عملیات شبیخون یه این زندان حمله کردند . آن ها توانستند نام زندانی مورد هدف که PRISONER 627 بود شناسایی کنند. این زندانی کسی نبود جز پرایس . آن ها توانستند پرایس را از این زندان جهنمی نجات داده و فرار کنند.

 

 

 

 

پایان خوش- LOOSE ENDS

 


مکراف بمبی رادیو اکتیو قدرتمند را به واشینگتن دی سی فرستاد که میتوانست کل دی سی را نابود کند. از این جا پرایس با زدن رد این بمب به سوی سرمای سیبری رفتند اما نتوانستند آن را به صورت دستی خنثی کنند. بنابراین بمب به سوی دی سی حرکت کرد. این جا بود که راه دومی قرار داشت. حال باید سایمون و روچ سندرسون برای خنثی کردن بمب در آسمان به افغانستان جایی که قسمتی از دیتای بمب در آنجا بوده و احتمال وجود مکراف نیز میباشد رفتند. مک تاویش و پرایس هم به روسیه جایی که ممکن بود مکراف آن جا باشد اعزام میشوند. اما اثری از مکراف نبود و فقط توانستند بخشی از دیتای بمب را بدست آورند. سایمون و روچ هم با سختی بسیار زیاد در حالی که همرزمان خود یعنی ozon-archer-scarcrew و toad را از دست داده بودند توانستند بخش دیگر دیتای خنثی را بدست آورند. اما در حین فرار روچ سندرسون با مجروحیت شدیدی مواجه شد. بنابراین گوست روچ را کشان کشان به سوی هلیکوپتر حامل ژنرال شپرد رساند.

 

جملات آخر.

 


shepherd: ghost

 

ghost: پیداش کردیم قربان

 

shepherd: خوبه. این حداقل پایان خوشی داشت.

 

ghost; نه

 

شپرد با شلیک گلوله ای از اسلحه 44 magnum خود روچ را از پای در آورد و قبل از آنکه ghost اسلحه ACR خود را به سمت شپرد نشانه رود از پای در آمد. جسد وی را در کنار گری روچ سندرسون انداخته و در میان نور آتش خیانت شپرد GHOST همراه با GARY ROACH SANDERSON سوختند.

 

سایمون رایلی ملقب به گوست در تاریخ 15 آگوست 2016 در حین عملیات CARTEL در افغانستان به ضرب گلوله شپرد کشته شد.

 

   

 




[ سه شنبه 10 فروردين 1393برچسب:زندگی نامه سایمون رایلی شخصیت محبوبmw2, ] [ 14:7 ] [ Ali Moradpuri ][ بازديد : 10462 ]
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب
اين نظر توسط sara yekta در تاريخ 1393/1/5/2 و 15:38 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید خدمتتون عرض کنم که بنده امسالم قصد ازدواج ندارم .لطفا سبزه عید رو به نیت یکی دیگه گره بزنید.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخبه من هم سر بزن عجیجم.:
پاسخ:ممنون که سر زدی

اين نظر توسط mohsem در تاريخ 1393/1/5/2 و 14:15 دقيقه ارسال شده است

<-CommentGAvator->

خیییییییییلی
عالی بود


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات

تبليغات
آخرين نظرات
atamusic - ممنون از مطلبی که پست کردی
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر گروهی - 1396/3/3
prodvijenieVK - Внимание!!!
Если Вы решили заняться бизнесом Вконтакте, мы поможем Вам с продвижением вашей группы.
Избегайте мошенников и некачественных пользователей в своей группе!
Мы не занимаемся накруткой подписчиков, мы ищем реальных пользователей под Вашу целевую аудиторию.
Вы сможете наблюдать за динамикой роста Вашей аудитории, а так же контролировать уникальных посетителей и просмотры группы!
Лайки, репосты, активность, комментарии ваших реальных клиентов.
Все это вы сможете наблюдать вместе с нами! Гарантированное качество от проделанной работы у Вас на глазах.
Чтоб ознакомиться подробней - перейдите по ссылке.

http://раскрутка-группы.рф/ - Линк!



- 1395/12/20
reza - باید چیکار کرد برای نسخه vip - 1395/3/20
علی رضا - عالی بود / ممنون
پاسخ:خواهش - 1393/7/1
بهمن - مررررررررررررررررررررررررررررس ی
پاسخ:خواهش - 1393/7/1/ali
ahmad - ممنون
پاسخ:خواهش - 1393/7/1
mohammad reza - ممنون مطلب خیلی جاااااالبی بود
پاسخ:خواهش - 1393/7/1
ali reza - خوب بود
پاسخ:خواهش - 1393/7/1
بهنام - عااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااالی بود
پاسخ:ممنون از بازدیدتون - 1393/6/31
mohammad reza - مطالب جالبی داری .....
ممنون از سایت خوبت
پاسخ:خواهش میکنم عزیزم - 1393/6/31
درباره سايت

با درود به وبلاگ نوین و پرمحتوا خوش آمدید! اطلاعات شخصی در پروفایل قرار دارد. نظر فراموش نشه! با سپاس ... Ali Moradpuri
موضوعات
علمی
طنز
مطالب جالب
اموزشی
خبری
سرگرمی
دانلود
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لينک هوشمند

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگی نوین و پرمحتوا و آدرس ali99.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحات جداگانه
جست و جو

.تمامي حقوق مطالب اين سايت براي وبلاگی نوین و پرمحتوا محفوظ ميباشد و کپي برداري از آن به هر نحوي پيگرد قانوني خواهد داشت